Náš tím

 
aida.jpg

Aida  Kraščenič

Aida  Kraščenič, dlhé roky pracovala v zdravotníctve, má dlhoročné a rozsiahle skúsenosti v zdravotníctve a zo svojich vlastných skúseností vie, že existuje lepší spôsob poskytovania 24-hodinovej domácej starostlivosti. Preto s obchodným partnerom Alex Wijnen založila Happyhomecare.

Aida je riaditeľkou starostlivosti.

 
IMG_4552.jpg

Alex Wijnen

Alex Wijnen má skúsenosti z organizačného a finančného sektoru. Veríme v domácu starostlivosť s úsmevom a od srdca, odtiaľ pochádza aj názov Happyhomecare. Chceme všetkym opatrovateľkám poskytnúť možnosť pracovať v Holandsku a mať finančnú stabilitu do budúcna prostredníctvom práce v Happyhomecare.

Alex je generálny a finančný riaditeľ.

 
 

Nico Weerkamp

Nico má viac ako 20-ročné skúsenosti v zdravotníctve ako lekár/neurológ. Jeho oblasťou záujmu sú mozgové choroby, najmä Parkinsonova choroba.

Poskytovaním doškoľovacích kurzov, vypracovaním protokolov a lekárskym poradenstvom prispieva k ešte lepšej starostlivosti v Happyhomecare.

 

Ida Humajova

Ida je naša manažérka starostlivosti a riadi tím starostlivosti pozostávajúci z poskytovateľov starostlivosti, koordinátorov starostlivosti a zdravotných sestier. Je kvalifikovanou vrchnou sestrou a má bohaté skúsenosti s riadením tímov a jednotlivcov v tíme. Ida pracuje pod vedením riaditeľky starostlivosti Aidy Krascenic.

 

Martina Magerkova

Martina Magerková je naša koordinátorka starostlivosti a je zodpovedná za starostlivosť, vrátane nástrojov a interakcie medzi au pair a klientom. Martina pracovala v holandskom zdravotníctve ako zdravotná sestra a teraz pracuje u nás. Má teda dlhoročné a bohaté skúsenosti s 24-hodinovou starostlivosťou, ktorú ponúkame. Úzko spolupracuje s Idou a ďalšími našimi koordinátormi starostlivosti, aby zabezpečila optimálnu starostlivosť.

 

Andrea Biro

Andrea Biro je naša koordinátorka starostlivosti a je zodpovedná za implementáciu starostlivosti, vrátane nástrojov a interakcie medzi opatrovateľmi a klientom. Andrea pracovala v holandskom zdravotníctve, začínala ako care au pair a teraz pracuje u nás. Má teda dlhoročné a bohaté skúsenosti s 24-hodinovou starostlivosťou, ktorú ponúkame. Úzko spolupracuje s Idou a ďalšími našimi koordinátormi starostlivosti, aby zabezpečila optimálnu starostlivosť.

 
 

Ľudmila Mačudová

Ľudmila pracuje v Happyhomecare takmer od začiatku. Najprv ako jeden z našich poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, teraz ako asistent ľudských zdrojov. Takto veľmi dobre vie, čo sa od práce našich opatrovateľov očakáva. Podporuje riaditeľa starostlivosti a koordinátorov starostlivosti pri implementácii operatívnej personálnej politiky a okrem iného pomáha pri implementácii našej náborovej stratégie. Ľudmila pracuje na úspešnom onboardingu nových poskytovateľov zdravotnej starostlivosti, vedie pohovory s uchádzačmi, vedie a kontroluje príslušné školenia a referencie. Je v pravidelnom kontakte s našimi koordinátormi starostlivosti a našim riaditeľom starostlivosti.

 

Bastiaan Lennaerts

Bastiaan udržiava počítačovú sieť, poskytuje technickú podporu a zabezpečuje bezproblémový chod celého firemného IT z technického hľadiska. IT podpora monitoruje a udržiava počítačové systémy našej spoločnosti, inštaluje a konfiguruje hardvér a softvér a rieši technické problémy, keď sa vyskytnú. Naši klienti majú od nás doma tablet, kde poskytovatelia zdravotnej starostlivosti vypĺňajú hlásenia do elektronickej kartotéky o zdravotnej starostlivosti pre daného klienta. Bastiaan podporuje celý tento proces.

Désirée Rietdijk

Désirée je naša poradkyňa pre starostlivosť o seniorov. V prípade potreby podporuje náš manažérsky tím. Désirée získala veľa skúseností ako manažérka starostlivosti v oblasti starostlivosti o seniorov v Haagu a Rotterdame a tiež v oblasti starostlivosti o mentálne postihnutých. Jej odbornosť a široký pohľad na zdravotníctvo sú obohatením pre náš tím. Úzko spolupracuje s Aidou a našimi koordinátormi starostlivosti, aby zabezpečila optimálnu starostlivosť.